Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom Klientów w dynamicznie zmieniającym się świecie – przewoźnik stawia na nowoczesne narzędzia online.
Każdego dnia tysiące ludzi decyduje się na skorzystanie z oferty British Airways.
Idąc z duchem technologii, British Airways rozszerza ofertę obsługi Klienta o nowe narzędzia. Stworzone zostały one z myślą o pasażerach, szukających niestandardowych rozwiązań pozwalających na oszczędność czasu i wydatków.
Rezerwacja biletów – nigdy nie była prostsza
Rezerwacja online jest powszechnie dostępną usługą, oferowaną przez niemal wszystkie linie lotnicze. Jednak British Airways poza podstawową wyszukiwarką połączeń proponuje narzędzie kompleksowo zarządzające rezerwacją.
Jedno kliknięcie pozwala pasażerowi na dostęp do listy ściśle wyselekcjonowanych hoteli, wypożyczalni samochodów oraz propozycji spędzenia wolnego czasu. Dzięki rozbudowanym narzędziom rezerwacji online, również budżet podróży zostaje pod ścisłą kontrolą konsumenta. Stworzony w tym celu BA Tripseeker, pozwala na automatycze śledzenie sumy kosztów z jednoczesnym porównaniem do bieżącego kalendarza cen British Airways.
Personaliacja podróży dla wygody pasażera
Przyjazna i łatwa w obsłudze strona pozwala na w pełni samodzielne zarządzanie rezerwacją. Poza podstawą ofertą kupna biletu, wyboru miejsca, klasy podróży czy zmiany rezerwacji, pasażer może decydować o swoich preferencjach dietetycznych czy przeciwwskazania zdrowotnych.
Również limity bagażowe moga być na bieżąco aktualizowane i zmieniane.
Oferta obsługi online została wzbogacona o wyjątkowo praktyczne narzędzie – BA Tripseeker (http://www.britishairways.com/travel/tripseeker/public/en_tg). Umożliwia ono szybkie wyszukanie połączenia przy użyciu Google Maps. Już w kilka sekund, uwzględniając cel podróży, preferowane miejsce oraz okres, BA Tripseeker wskazuje miejsca odpowiadające kryteriom podróżującego.Dbając o najwyższy standard obsługi i spełnianie oczekiwań podróżnych, każda lokalizacja czy rekomendowany hotel podlegają ocenie i recenzji.
Opcja Favourite route list pozwala na stworzenie spersonalizowanej listy ulubionych tras oraz podzielenia się nią z rodziną lub przyjaciółmi za pośrednictwem poczty email czy portali Facebook oraz Twitter.
Sprawna odprawa skraca czas podróży
Podążając za nowoczesnym klientem, British Airways udostępniło zarządzanie podróżą za pomocą powszechnie używanych urządzeń jak: iPhone, BlackBerry. Aplikacja BA on your mobile, dostosowana jest do systemów Android i Windows 7, pozwola ściągnąć na telefon komórkowy dokumenty niezbędne podczas podróży lotniczych, m.in.: mobilną kartę pokładową.
Dzięki ofercie usług online oraz mobilnym rozwiązaniom, pasażer na każdym lotnisku ma możliwosć samodzielnej odprawy jak również wydrukownia dokumentacji bagażowej. Dodatkowo, zastosowanie innowacyjnych urządzeń sprawia, że transfer pomiędzy terminalami przebiega znacznie sprawniej.
„Wprowadzenie innowacyjnej procedury odpraw na lotnisku Gatwick, przyczyniło się do uproszczenia oraz przyśpieszenia odpraw pasażerkich. Zainteresowanie Klientów potwierdza wzrost sprzedarzy usług online o ponad 75%. Poza konsymentami, starania British Airways doceniło Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) nagradzająć naszą firmę prestiżową nagrodą ‘Gold Award’ w ramach Fast Travel Initiative.” – mówi Anna Ingham-Grant, British Airaways Commercial Manager Europy Środkowo-Wschodniej.
Polscy pasażerowie mają możliwość skorzystania z innowacyjnej usługi na lotnisku w Gatwick, przy lotach transatlantyckich.
Linia lotnicza British Airways jako jedna z pierwszych wprowadza innowacyjne rozwiązania on-line. Spełniając oczekiwania Klientów sprawia, że podróże z British Airways to nie tylko pewność niezmiennej jakości usług, ale również nowoczesnych rozwiązań stworzonych z myślą o Klientach.