Jack&Burger powraca do hotelowych restauracji

Autor tekstu: , Data publikacji:

Hotele Sheraton w Krakowie, Poznaniu, Sopocie i Warszawie oraz The Westin Warsaw wprowadzają wspólne menu burgerowe Jack&Burger. Partnerem inicjatywy, która potrwa do 30 listopada, jest Brown Forman, producent whisky Jack Daniels. Takie specjalne menu po raz pierwszy zostało wprowadzone do hotelowych restauracji w Polsce w 2015 roku.

ack&Burger to cztery burgery – trzy wołowe i jeden z wędzonym tofu:

  • Classic Romano: z wołowiną Angus, papryką i parmezanem w maślanej bułce,
  • Focaccia Beef: z wołowiną Angus, mozarellą, bakłażanem i sosem z suszonych pomidorów w focaccii,
  • Pulled Beef: z szarpaną wołowiną, czerwoną kapustą i piklowanym ogórkiem w bułce z sezamem,
  • Smoked Tofu: z wędzonym tofu, karmelizowaną czerwoną cebulą, bakłażanem w bezglutenowej bułce..
    Do burgerów hotele proponują whisky Jack Daniels na lodzie w różnych wariantach w promocyjnej cenie od 30 do 34 PLN za 40 ml.

Menu Jack&Burger dostępne jest w barach i restauracjach:

Bar 512 w Sheraton Sopot Hotel
Cucina Mia w Sheraton Grand Warsaw
JP’s Bar w The Westin Warsaw
SomePlace Else w Sheraton Grand Krakow
SomePlace Else w Sheraton Poznan Hotel

– Jack&Burger ma też wymiar rywalizacji między hotelami. Zespół kucharzy, który w czasie trwania akcji sprzeda najwięcej burgerów, zostanie nagrodzony voucherami pobytowymi w hotelach uczestniczących w inicjatywie. Nagrodzony zostanie też zespół barmanów, któremu najlepiej pójdzie sprzedaż whisky Jack Daniels – tłumaczy Renata Gut z działu Food&Beverage w Sheraton Grand Warsaw.