ack&Burger to cztery burgery – trzy wołowe i jeden z wędzonym tofu:
- Classic Romano: z wołowiną Angus, papryką i parmezanem w maślanej bułce,
- Focaccia Beef: z wołowiną Angus, mozarellą, bakłażanem i sosem z suszonych pomidorów w focaccii,
- Pulled Beef: z szarpaną wołowiną, czerwoną kapustą i piklowanym ogórkiem w bułce z sezamem,
- Smoked Tofu: z wędzonym tofu, karmelizowaną czerwoną cebulą, bakłażanem w bezglutenowej bułce..
Do burgerów hotele proponują whisky Jack Daniels na lodzie w różnych wariantach w promocyjnej cenie od 30 do 34 PLN za 40 ml.
Menu Jack&Burger dostępne jest w barach i restauracjach:
Bar 512 w Sheraton Sopot Hotel
Cucina Mia w Sheraton Grand Warsaw
JP’s Bar w The Westin Warsaw
SomePlace Else w Sheraton Grand Krakow
SomePlace Else w Sheraton Poznan Hotel
– Jack&Burger ma też wymiar rywalizacji między hotelami. Zespół kucharzy, który w czasie trwania akcji sprzeda najwięcej burgerów, zostanie nagrodzony voucherami pobytowymi w hotelach uczestniczących w inicjatywie. Nagrodzony zostanie też zespół barmanów, któremu najlepiej pójdzie sprzedaż whisky Jack Daniels – tłumaczy Renata Gut z działu Food&Beverage w Sheraton Grand Warsaw.