– Ten tytuł to dla nas wielkie wyróżnienie i wyjątkowa nagroda za styl naszej pracy – mówi Maria Chludzińska, wicedyrektora HR w hotelu Marriott. – Podstawową wartością, jaką wyznaje firma Marriott, jest „Put People First – Ludzie na pierwszym miejscu”, czyli pozytywne i indywidualne podejście do każdego pracownika: zrozumienie jego potrzeb, zachęcenie do indywidualnego rozwoju, korzystanie z jego kreatywności i wyjątkowości Cieszymy się, że tę dobrą, rodzinną atmosferę Marriotta widać nie tylko na uśmiechniętych twarzach pracowników, ale także na zewnątrz, czego dowodem jest ta prestiżowa nagroda – dodaje Chludzińska.
Marriott International jest znany z tego, że stara się dbać o pracowników. Co roku, w każdym hotelu na świecie, odbywa się tzw. Tydzień Pracownika. W jego trakcie pracownicy dnia witani są kawą i ciastkiem, organizowany jest wspólny obiad oraz zapewnia się im szereg atrakcji w godzinach pracy.
– Staramy się bardzo promować i doceniać właśnie pracę w zespole. Co miesiąc nasi pracownicy wybierają wśród swoich kolegów, tzw. Best Team Playera, który otrzymuje tytuł i specjalną nagrodę. Również każdego miesiąca organizujemy spotkania dla pracowników, tzw. Town Hall Meetings – dodaje Maria Chludzińska.