Urozmaicenia i dodatki
Kolejne kreacje to dwie wersje uniformu autorstwa Cristobala Balenciagi – letnia w kolorze różowym i zimowa w kolorze granatowym. Był to pierwszy uniform, który linia Air France wyposażyła w dodatki i akcesoria: torebkę, klasyczne granatowe buty i białe, bawełniane rękawiczki. W 1978 roku powstał nowy uniform – dzieło domu mody Carven.
Niebieski i biały, uznawane za tradycyjne kolory firmy, zostały wzmocnione kolorem czerwonym. Po 10 latach postanowiono odnowić uniformy. W 1987 roku, linia Air France powierzyła stworzenie garderoby trzem projektantom. Letnie sukienki z mieszanki bawełny i poliestru były dziełem domu mody Louis Féraud. Ożywiały je elementy biżuterii i satynowa torebka oraz niebieski pas. Aspekt „pielęgniarski” kreacji Férauda nawiązywał do tradycyjnej roli hostessy.
Aby wzmocnić „różnorodność” stylów uniformów, dyrektor artystyczny domu mody Ricci – Gérard Pipart – stworzył garnitur zimowy. Był on wykonany z wełnianej dzianiny w kolorze granatowym. Obejmował żakiet z długimi rękawami i wykładanym kołnierzykiem oraz kloszową spódnicę. Komplet uzupełniała drukowana bluzka w kolorze niebiesko-białym.
Trzeci nowy uniform, wprowadzony w 1987 roku, to wiosenna i letnia sukienka „Frégate”, zaprojektowana przez najlepszy francuski dom mody Carven. Była ona noszona przez niemal 20 lat, aż do wprowadzanie nowego uniformu autorstwa Christiana Lacroix w 2005 roku i została uznana za jedną z najpopularniejszych sukienek personelu linii Air France.
Carven zaprojektował w tym okresie również zimowy garnitur „Quatuor”. Cztery najważniejsze elementy garderoby zostały zaprojektowane przez Franckie Tacque’a, a magazyn Harper’s Bazaar France nazwał je w numerze z września 1987 „pierwszymi europejskimi uniformami designerskimi” autorstwa domu mody Carven. Garnitur zimowy wykonany został z ciężkiej, granatowej krepy. Uzupełniała go biała, bawełniana bluzka z długim rękawem. Srebrne guziki były ozdobione emblematem konika morskiego.