Bed & Breakfast 10,000 metrów nad ziemią

Autor tekstu: , Data publikacji:

Na komfort podróży wpływają różne elementy. Bez wątpienia jednak wygodny fotel i wyśmienity posiłek odgrywają znaczącą rolę w tym, jak pasażer czuje się podczas lotu.

British Airways nieustannie inwestuje w nowe rozwiązania dbając tym o wygodę i komfort swoich pasażerów. Jest to szczególnie widoczne w klasie biznes World Club, która swoją wyjątkowością zachwyca nawet najbardziej wymagających klientów. Uwagę pasażerów szczególnie przyciągają innowacyjne siedzenia i wspaniała oferta cateringowa, do której zalicza się wyborne śniadanie z niecodziennym dodatkiem, jakim jest „umami”.

Wygoda to podstawa

British Airways opracował projekt foteli współpracując z ekspertami w dziedzinie ergonomii, designu oraz producentami meblowymi. W rezultacie, powstało komfortowe siedzenie spełniające najbardziej wygórowane wymagania, dostosowując się do potrzeb pasażera, niezależnie czy ten pracuje, śpi, spożywa posiłek czy odpoczywa. „Ulepszyliśmy wiele szczegółów, osiągając maksymalny poziom komfortu ” – wyjaśnia Petr Duchek – British Airways Commercial Manager na Europę Środkowo – Wschodnią. Udogodnienia obejmują m.in.: ulepszenie poduszek oraz optymalne ułożenie ciała

w pozycji ‘Z’, w której najlepiej odpoczywamy”. Podróżujący może także indywidualnie modyfikować pozycję fotela bez konieczności wstawania. Siedzenie oferuje cztery gotowe ustawienia, jak również możliwość regulacji pozycji wedle własnych upodobań. Najważniejszą cechą foteli w ofercie Club World jest jego pełne rozłożenie.

Po naciśnięciu jednego guzika, fotel o wymiarach 65cm x 201 cm, zamienia się w wygodne łóżko pozwalające przetrwać nawet najdłuższą podróż. Wygodne siedzisko, to nie jedyne, co oferują fotele Club World. Pod nogami zapewniono więcej miejsca na podręczne przedmioty oraz dodatkową przestrzeń bagażową. Osobista skrytka stanowi natomiast doskonałą przestrzeń na schowanie butów, gazety czy nawet laptopa, chociażby na czas spożywania posiłku.

Jeśli istnieje potrzeba skupienia się na pracy, duży stolik pozwoli na swobodne umieszczenie na nim przenośnego komputera. Zasilanie dla laptopa czy komórki zapewni indywidualne gniazdko energetyczne z kompatybilnymi wtyczkami. Natomiast oświetlenie dostarcza personalna lampka do czytania. Innowacyjnym rozwiązaniem jest operowany przyciskiem ekran prywatności, pozwalający na stworzenie intymnej przestrzeni do pracy oraz odpoczynku, oddzielając pasażera od pozostałych osób na pokładzie. Wiedząc jak ważne jest dobre samopoczucie pasażerów w klasie biznes, przewoźnik zapewnia każdemu luksusową kosmetyczkę wypełnioną produktami premium marki Elemis, w tym: szczoteczkę i pastę do zębów, maskę na oczy oraz zatyczki do uszu.

Poczuj „piąty” smak „umami”

Śniadanie to zastrzyk porannej energii, doskonale wpływający na koncentrację i jakość wykonywanej pracy. Nie zapomina o tym również British Airways serwując swoim pasażerom wyśmienite śniadanie. Przewoźnik korzystając z wiedzy amerykańskich naukowców, dodaje do oferowanych przez siebie potraw „umami”, zwany również 5 smakiem. Mięsny, pyszny, bulionowy czy jak kto woli wyśmienity, to najlepsze określenia, które charakteryzują „umami”.

Jak stwierdzili uczeni, smak człowieka zmienia się wraz z wysokością a dokładniej z rosnącym na wysokości ciśnieniem. Lecąc samolotem zdolność rozpoznawania smaku może się zmniejszyć nawet o 1/3. By dania „na wysokości” były bardziej wyraziste, należy je dobrze przyprawić lub skomponować z takich składników, które zapewnią głęboki smak. „Umami” okazał się idealny, a menu stworzone dla British Airways przez światowej sławy szefów kuchni Hestona Blumenthala oraz Simona Helstone ma za zadanie utwierdzić pasażerów w myśli, że podczas podróży samolotem n można wspaniale zjeść.

Umami” naturalnie występuje w takich produktach jak, m.in. jadalne algi, parmezan, makrela czy pomidory oraz mięso, dlatego w menu Club World można znaleźć szereg potraw zawierających wybrane składniki. Warto dodać, że obok dań serwowanych w podstawowym menu pasażerowie maja do swojej dyspozycji nieograniczoną ilość przekąsek i łakoci w propozycji Club Kitchen, która zaspokoi głód nawet najbardziej wybrednych pasażerów klasy biznes.

 

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.