Nowy styl w PLL LOT

, Data publikacji:

Elitarny zespół personelu pokładowego „Elite Fleet”, trzy warianty serwisu w klasie biznes na rejsach długodystansowych, dedykowana pasażerom premium linia telefoniczna w Call Center czy modna, to tylko niektóre ze zmian, jakie wprowadzają dzisiaj do swoich standardów Polskie Linie Lotnicze LOT.

LOT nie poprzestaje na wprowadzeniu nowoczesnego malowania floty samolotów, nowej strony internetowej lot.com, otwarciu eleganckiego saloniku LOT Business Lounge na warszawskim lotnisku, ułatwiających odprawę Web-Kiosków czy Odprawy Mobilnej. Polski przewoźnik wprowadza kolejne nowości i zapowiada, że na tym nie koniec.

Elite Fleet – elitarny zespół personelu pokładowego

Na przełomie marca i kwietnia, 100 lat po pierwszym rejsie statku powietrznego z udziałem pierwszego na świecie stewarda – Heinricha Kubisa, na pokładzie sterowca LZ-10 Schwaben, na pokładach samolotów LOT-u swoją służbę rozpoczyna elitarny zespół personelu pokładowego PLL LOT S.A. – Elite Fleet. Zespół specjalnie wyszkolonych stewardów i stewardes obejmie opieką najpierw pasażerów klasy biznes na rejsach długodystansowych, a w kolejnym etapie pasażerów nowej klasy premium economy, która będzie dostępna w  Boeingach 787 Dreamliner należących do polskiego przewoźnika. Elite Fleet poza opieką i gwarantowaniem bezpieczeństwa podróżnym, ma za zadanie zapewniać indywidualne podejście do klienta biznesowego i gwarantować światowy poziom obsługi.

Członkowie Elite Fleet zostali wybrani spośród personelu pokładowego PLL LOT S.A. w kilku etapach procesu rekrutacyjnego, który zakładał między innymi pomyślne ukończenie dodatkowych, sprofilowanych warsztatów z zakresu nowoczesnej obsługi pasażera na pokładzie samolotu, szkoleń językowych, czy treningów rozwijających umiejętności komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Nowa jakość podróży

Polski przewoźnik, przygotowując się do włączenia do floty pod koniec roku najnowszej generacji samolotów Dreamliner, wprowadza kolejne rozwiązania serwisowe i nowości produktowe.

Pasażerowie klasy biznes na rejsach dalekiego zasięgu z początkiem kwietnia mają do wyboru trzy warianty serwisu, których podstawową różnicą jest moment oferowania i czas trwania posiłku. – Zależnie od tego jak pasażer chce wykorzystać czas na pokładzie może dokonać wyboru szybkiego serwisu –  posiłek na tacy, na której jednocześnie podajemy przystawkę, sałatkę, danie główne oraz deser lub owoce, a na życzenie zestaw serów, serwis klasyczny, zbliżony do restauracyjnego, który zakłada podawanie kolejnych posiłków w odstępach czasu oraz serwis na życzenie. Ostatni wariant jest znakomitą ofertą dla pasażerów, którzy nie mają ochoty na posiłek zaraz po starcie, ale chcieliby zjeść go w dogodnym dla siebie momencie lotu – wyjaśnia Małgorzata Witon, Dyrektor Produktu PLL LOT S.A. – Chcemy za każdym razem odpowiadać na indywidualne potrzeby i wymagania naszych  pasażerów, by mogli czuć się komfortowo na pokładach naszych samolotów.

Polski przewoźnik wprowadzając nowy motyw graficzny, który ma utrwalić nowoczesny, przyjazny i spójny obraz Spółki, wpisuje się w światowe trendy zmierzające do łączenia symboli narodowych i ludowych detali z współczesnymi elementami i nowoczesną formą wyrazu. – LOT, jako narodowy przewoźnik mający światowy zasięg, jest dumny i świadomy swojej roli w promowaniu Polski w zjednoczonej Europie i na świecie. Nowa grafika nawiązuje do stylu etno, polskiej tradycji i historii. Jest nowoczesna i zarazem odwołuje się do rodzimych polskich symboli pojawiających się w architekturze, krajobrazie i sztuce. Chcemy podkreślać naszą tożsamość i indywidualizm – mówi Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. – będąc polską firmą promujemy nasz kraj na całym świecie  – podkreśla.

 

Nowy wizerunek LOT-u opiera się na wykorzystaniu motywu wizualnego przedstawiającego symbole Polski jak m.in. nowy Stadion Narodowy, postać Fryderyka Chopina, Syrenkę warszawską, Wawel czy symbol żurawia będącego znakiem rozpoznawczym LOT-u od ponad osiemdziesięciu lat. Motyw ten będzie widniał na materiałach drukowanych (karty boardingowe, przywieszki bagażowe, karty menu etc.), elementach wyposażenia pokładowego, w odnawianych biurach sprzedaży przewoźnika oraz w oficjalnej komunikacji firmy.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji