Rozwiązanie konkursu „Wypełnij ankietę i wygraj rejsy vouchery, smartfony i prenumeratę”

Autor tekstu: , Data publikacji:

Przedstawiamy laureatów naszego październikowo-listopadowego konkursu, w którym poprosiliśmy Was o stworzenie hasła nawiązującego do tytułu naszego miesięcznika. Wybór nie był łatwy, ale oto on.

Przypomnijmy, że poprosiliśmy Was o udział w ankiecie miesięcznika Business Traveller Poland, w której mogliście wybrać najlepsze linie lotnicze, hotele, programy lojalnościowe, torby podróżne etc. To jeden z elementów, które będziemy brać pod uwagę, wręczając na początku przyszłego roku Business Traveller Awards – nagrody dla najlepszych w branży biznesowo- turystycznej.

Wybór nie był łatwy, ankietę wypełniło ponad tysiąc osób, prawie pięćset wzięło udział w naszym konkursie – który, przypomnijmy, polegał na wymyśleniu hasła o długości około 200 znaków, którego tematem miały byc skojarzenia z tytułem „Business Traveller.”

Oto lista wygranych. Obok hasła podajemy część adresu mail, ze zwycięzcami skontaktujemy się drogą mailową.

Trzy podwójne vouchery na rejsy po Morzu Śródziemnym lub Karaibach

autor dietrich_halstrak_von_kniprode

BT. Byliśmy, widzieliśmy, testowaliśmy. Odkryliśmy, sfotografowaliśmy, kupiliśmy. Lecieliśmy, płynęliśmy, wypożyczyliśmy. Przed Tobą już tylko wygodna podróż, miękkie łóżko i droga bez wybojów.

autor atension

Jestem legendą podróży. Jestem spełnieniem marzeń. Jestem biznesowym herosem. Jestem z Wami otwarty na cały świat. Jestem Business Traveller.

Autor e.zeta

Business Traveller” – wczasy zakładowe z wyższej półki dla managementu.

Trzy podwójne vouchery na loty linią Ryanair

autor anna_grados

My guide how to catch the sky

autor michal.sierakowski82

Inspiracyjny pakiet biznesowy wysokich lotów serwowany na pokładzie.

autor m4b

Telefon przy uchu, laptop w walizie. Dziś w Nowym Jorku, jutro na Ibizie. Wszędzie był, nic nie zwiedził, lecz hotele i lotniska zna z bliska. Zamiast w domu siedzi na służbowej kolacji. Business Traveller – PODRÓŻNIK KORPORACJI.

Telefony HTC

autor michal.borowski.123

Pracują w podróży, podróżują w pracy. Zalatani tacy. W hotelu jak w domu, w domu jak w hotelu. To business travellers zmierzają do celu.

Autor jesien77

Business traveller to wór optymizmu, wodospad luksusu, autostrada nowości, szczypta pomysłowości i gwarancja dobrze spędzonego czasu wolnego.

Autor przemyslawmkot

MICE w Madrycie. Interesy? Do Odessy. A służbowe podróże… po Bali i Singapurze. Bo udany wyjazd bossa to gwarantowana hossa!