HRS i Concur. Więcej integracji dla biznesu

Autor tekstu: , Data publikacji:

HRS, globalny dostawca usług hotelowych, i Concur, czołowy dostawca zintegrowanych rozwiązań w zakresie zarządzania podróżami, poinformowali o rozszerzeniu łączącego ich od lat strategicznego partnerstwa. Klienci korporacyjni zyskają zoptymalizowane wyświetlanie ofert HRS w Concur Travel oraz możliwość zastosowania zintegrowanych rozwiązań płatniczych.

Wiąże się to między innymi ze zoptymalizowanym wyświetlaniem ofert HRS w Concur Travel oraz integracją z Concur TripLink, co pozwala osobom odpowiedzialnym za podróże służbowe śledzić i przeglądać wszystkie rezerwacje dokonywane bezpośrednio w HRS oraz nimi zarządzać. Dodatkowo w Concur Travel wdrożone zostaną rozwiązania płatnicze HRS, a partnerzy będą mogli realizować wspólne działania w zakresie sprzedaży.

Wiceprezes firmy Concur, Tim MacDonald, powiedział: -W Concur pragniemy oferować klientom najlepsze w branży rozwiązania, które spełniają zmieniające się potrzeby dotyczące zarządzania podróżami i wydatkami. Partnerstwo z HRS pozwoli nam dostarczać wysokiej jakości treści w Concur Travel, a także w pełni zintegrować dokonywanie bezpośrednich rezerwacji za pośrednictwem Concur TripLink, co z kolei przełoży się na większą przejrzystość i efektywność, większe przestrzeganie polityki podróży oraz niższe koszty pośrednie i bezpośrednie”.

– Partnerstwo pomiędzy Concur i HRS, które łączy te dwie firmy od 2009, jest trwale ugruntowane i przynosi korzyści dla naszych wspólnych klientów na całym świecie. Nowy wymiar strategiczny naszej współpracy zakłada oferowanie firmom nowych usług z wykorzystaniem wszystkich kanałów rezerwacji oraz przeniesienie realizowanych przez nie działań w zakresie zarządzania podróżami na kolejny poziom. W ten sposób odniosą one korzyści w postaci znaczących oszczędności kosztów i usprawnionych procesów – skomentował z kolei Tobias Ragge, Dyrektor Zarządzający HRS.

Dzięki współpracy obu firm klienci korporacyjni czerpią korzyści z usprawnionych procesów, a także większej przejrzystości ofert wynikającej z synchronizacji danych. Obaj partnerzy będą razem wspierali klientów w zwiększaniu liczby hoteli korzystających z usługi oraz oferowali podróżnym w pełni zintegrowane rozwiązanie do dokonywania rezerwacji i płatności. Kierownicy ds. podróży uzyskają lepszy wgląd w wydatki podróżne i będą mieli większe możliwości w zakresie kontroli oraz identyfikacji możliwości dalszego obniżania kosztów.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji