Nowa twarz Etihad Airways

Autor tekstu: , Data publikacji:

Hollywoodzka aktorka Nicole Kidman rozpoczęła współpracę z Etihad Airways zostając światowym ambasadorem linii lotniczych. Za scenariusz i wykonanie reklamowego spotu z udziałem aktorki odpowiada reżyserska para – Anthony Atanasio i Valerie Martinez.

Zgodnie z reżyserską wizją nowy spot reklamowy linii Etihad Airways składa się z kilku sekwencji obrazów. W trwającym nieco ponad minutę filmie z udziałem Nicole Kidman przewoźnik ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich prezentuje przede wszystkim nowoczesne i komfortowe wnętrza kabin The Residence na pokładzie Airbusa A380 składających się z przestronnych holi, sypialni z pełnowymiarowym łóżkiem małżeńskim oraz pokoju dziennego z kanapami i telewizorem. Kampania reklamowa z udziałem aktorki ma być prowadzona w telewizji, a także w mediach społecznościowych i drukowanych.

 

W obrazie poza wnętrzem samolotu widzowie mogą oglądać również zabytki Abu Dhabi, przenieść się do zabytkowych wnętrz praskiej Biblioteki Strahowskiego czy odwiedzić w towarzystwie Nicole Kidman Louvre Abu Dhabi – powstające w stolicy państwa znad Zatoki Perskiej muzeum, a także zapoznać się z usługami świadczonymi przez personel samolotu czy pokładowym menu składającym się między innymi z dań takich jak tatar wołowy, kawior czy pieczona wołowina.

-Nicole Kidman, jako szanowana na całym świecie artystka posiada doskonały głos i wizerunek ucieleśniając jednocześnie cechy takie jak światowe wyrafinowanie, inteligencję, oryginalność i elegancję – wartości, które stanowią fundament marki Etihad – powiedział Peter Baumgartner, dyrektor ds. handlowych w Etihad Airways.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Brak możliwości komentowania.