Turn Your World Blu

Autor tekstu: , Data publikacji:

Radisson Blu, największa luksusowa marka w Europie, startuje tego lata z kampanią pod hasłem „Turn Your World Blu”. Częścią kampanii jest konkurs internetowy, w którym główną nagrodą jest wycieczka dookoła świata z pobytami w dowolnych hotelach Radisson Blu.

– Radisson Blu może sprawić, by nasze marzenia o poznaniu nawet najodleglejszych zakątków świata stały się rzeczywistością – mówi Rose Kutzli, wiceprezes sieci. – Nasza sieć posiada ponad 270 hoteli w 62 krajach, a pobyt w każdym z nich jest wyjątkowym doznaniem.

Aby wziąć udział w konkursie „Turn Your World Blu” (www.contest.radissonblu.com), należy na jego stronie wybrać miejsca, które pragniemy odwiedzić oraz to w jaki sposób chcielibyśmy spędzić nasze wymarzone wakacje. Opcje wyboru odnoszą się do różnych doświadczeń, jakie oferują hotele Radisson Blu, od „błękitnego nieba, słońca i plaż”, przez „galerie sztuki i muzea”, po „zdobywanie nowych umiejętności”. Uczestnicy muszą również odpowiedzieć na dwa krótkie pytania na temat marki Radisson Blu oraz miejsca ich marzeń.

Zwycięzcą zostanie osoba, która w najbardziej oryginalny sposób opisze dlaczego pragnie odwiedzić swoje wymarzone miejsce. Na „Wymarzoną Podróż dla Dwojga” składa się do trzydziestu darmowych noclegów w hotelach Radisson Blu mieszczących się w wybranych przez zwycięzcę destynacjach oraz darmowe bilety na lot dookoła świata oferowane przez program lojalnościowy Lufthansy, „Miles & More”. Konkurs trwa do 15 sierpnia 2013 roku. Wszelkie informacje, łącznie z warunkami uczestnictwa, znajdują się na stronie www.contest.radissonblu.com.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Brak możliwości komentowania.