Wina premium w Sheratonie

Autor tekstu: , Data publikacji:

Toast Dookoła Świata rozpoczął program Social Hour w hotelach Sheraton na całym świecie. Został opracowany przez czołowych ekspertów od wina oraz działu gastronomii hoteli Sheraton i oferuje gościom wieczorki degustacji win.

W ramach programu Sheraton Social Hour wyselekcjonowane zostały wina premium, z których skomponowano kartę Social Hour. Menu to będzie zmieniać się kilka razy w roku dając stałym klientom możliwość odkrywania nowych smaków.

Warto również podkreślić, że polskie hotele Sheraton – i to jako jedne z pierwszych na świecie – miały przyjemność wprowadzić wieczorki Social Hour już w ubiegłym roku .

Sheraton social Hour podbija polskę i świat

Przez 12 miesięcy przysłuchiwaliśmy się opiniom gości, którzy nie szczędzili nam pochwał. W Polsce Sheraton Social Hour bardzo dobrze się zadomowił i nie tylko goście hotelowi odwiedzają nas podczas degustacji, ale i mieszkańcy miast, w których mamy hotele” – powiedział dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts w Polsce, Gonçalo Duarte Silva.

Hotele Sheraton hucznie świętowały globalne wprowadzenie programu. Celebrowanie rozpoczęło się w Azji  w hotelu Sheraton Hong Kong i Sheraton Shanghai Pudong, następnie przeniosło się do Monachium i Edynburga, skąd uroczysty toast został przekazany wirtualnie do hoteli Sheraton na całym świecie, aż dotarł do Sheraton New York Times Square i Sheraton Waikiki, gdzie zakończono 24-godzinne świętowanie. Od tego dnia wieczorki z cyklu
Social Hour dostępne są w ponad 430 hotelach Sheraton na całym świecie.

Co zatem czeka gości hoteli Sheraton?

Co najmniej trzy razy w tygodniu w sercu hotelu, czyli lobby odbywać będą się wieczorne degustacje win. To, co jest wyjątkowe w tym programie to fakt, że, aby delektować się smakiem win nie trzeba zamawiać całej butelki, jak dotąd, lecz będzie je można nabyć na kieliszki.

Susanne Barfoed, szefowa marki Sheraton na Europę, Afrykę i Bliski Wschód tak zachwa-
lała nową inicjatywę: „Zależało nam, by móc zaproponować gościom degustację wina i nadać temu doświadczeniu odpowiednią rangę. Naszym celem jest
uzyskanie statusu miejsca, w któ-
rym goście mogą zasmakować znakomitych win, bez względu na to, dokąd podróżują”.

Pilotażowa edycja programu odbyła się w 19 hotelach Sheraton na całym świecie i odniosła ogromny sukces. Wewnętrzny sondaż przeprowadzony przez firmę wykazał, że 66% gości byłoby bardziej skłonnych do zakupu wina podczas podróży, gdyby zaoferowano im program degustacji win klasy premium. Spośród gości, którzy uczestniczyli w pilotażowym programie Sheraton Social Hour 95% stwierdziło, że jest „bardzo prawdopodobne” lub „prawdopodobne”, że ponownie wezmą udział w Social Hour, a także, że polecą ten program innym.

Sheraton – hotel dla entuzjastów życia

Transformacja marki Sheraton w światowe miejsce spotkań staje się faktem i śmiało można powiedzieć, że bez względu na położenie geograficzne, wiek i styl życia hotele tej marki stały się oazą spotkań dla osób, które lubią cieszyć się życiem. Wszystkie inicjatywy, które marka wprowadziła sprzyjają interakcji i stymulują rozmowy i kontakty między gośćmi, dzięki czemu pobyt w hotelu staje się jeszcze bardziej przyjemny.

Gdy kilka lat temu Sheraton zapowiadał odświeżenie wizerunku, ale przede wszystkim remont i powstanie nowych hoteli, nawet konkurencja była pod wrażeniem. Zarząd marki miał klarowną wizję i strategię wyniesienia ikony światowego hotelarstwa na piedestał.

fotolia-logo-white