Pierwsza z nich to zakładka „Book Now!”, dzięki której można dokonać rezerwacji w hotelu bezpośrednio z Fan Page. Druga zakładka zachęca fanów do pozostawienia recenzji o ich pobycie w hotelu na światowym portalu Tripadvisor. Ostatnia trzecia aplikacja powstała przy współpracy z GetResponse największym w Polsce dostawcą usług email marketingowych. Przy użyciu tej aplikacji fani strony hotelu mogą zapisać się do newsletter’a Warsaw Marriott News.
-Nasze najnowsze aplikacje zainstalowane na naszym profilu na Facebook maja na celu usprawnienie komunikacji z klientem oraz ułatwienie mu dostępu na naszych usług. Zdajemy sobie sprawę, że w obecnych czasach im więcej usług jest dostępnych na jednej platformie tym łatwiejszy staje się do nich dostęp – mówi Katarzyna Rudnik Kierownik PR i Marketingu w hotelu Marriott w Warszawie.
W połowie stycznia 2012 wystartował także Fan Page na portalu społecznościowym Facebook. Podczas 3 miesięcy strona zgromadziła ponad 260 fanów, a liczba ta ciągle wzrasta.
Fan Page hotelu Warsaw Marriott Hotel można znaleźć TUTAJ