InterContinental Hotels & Resorts wiodącą marką hotelową na świecie

Autor tekstu: , Data publikacji:

Sieć InterContinental Hotels & Resorts otrzymała po raz czwarty z rzędu prestiżowy tytuł “World’s Leading Hotel Brand” (Wiodącej marki hotelowej na świecie), a także po raz drugi z rzędu została uznana Wiodącą marką hoteli biznesowych (“World’s Leading Business Hotel”).

Uroczystość wręczenia nagród 2012 Word Travel Awards odbyła się w New Delhi w Indiach.

W 2012 roku sieć InterContinental Hotels & Resorts otrzymała także szereg regionalnych nagród „Word Travel Award”. Wśród nich:

  • Europe’s Leading Hotel Brand (Wiodąca marka hotelowa w Europie”);
  • Asia’s Leading Hotel Brand (Wiodąca marka hotelowa w Azji);
  • Africa’s Leading Hotel Brand (Wiodąca marka hotelowa w Afryce).

 

Simon Scoot,  Vice President marek IHG  InterContinental Hotels & Resorts oraz IHG Global Resorts,  w związku z odebraniem nagród przyznał: “Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania po raz  czwarty z rzędu nagrody World’s Leading Hotel Brand, tak samo jak ze  wszystkich pozostałych nagród, które otrzymaliśmy w regionach podczas całego roku. Jest to dla nas niezwykle cenne, że nasze hotele i kurorty w tak wielu miejscach na całym świecie dbają o gości w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie.”

Przyznawana od dziewiętnastu lat nagroda World Travel Awards jako doskonałość w branży turystycznej, opisywana  jest w Wall Street Journal jako „Oskar branży turystycznej”.

Wyniki oparte są na ocenach 167 000 agencji turystycznych, profesjonalistów w branży, jak również opinii publicznej z 160 krajów świata.