Zlokalizowany w okolicy Piccadilly Circus i Chiswick multimedialny billboard informuje przechodniów o szczegółach połączeń samolotów należących do British Airways przelatujących w pobliżu reklamy. W roli przewodnika na ruchomym ekranie występują dzieci, które wskazują palcem umiejscowienie samolotu na niebie informując jednocześnie o numerze lotu oraz o tym skąd dany samolot leci – informuje portal wirtualnemedia.pl.
Efekt kampanii, zrealizowanej przez brytyjską agencje Ogilvy 12th Floor jest naprawdę interesujący. Realizacja tego rodzaju reklamy-animacji jest możliwa dzięki przekazywaniu danych z komputera pokładowego samolotu do aplikacji obsługującej billboard. Poza danymi o numerze lotu i jego destynacji na multimedialnym ekranie wyświetlane są również informacje o temperaturze panującej w miejscu docelowym rejsu oraz o czynnikach atmosferycznych takich jak na przykład wysokościowy pułap chmur wpływający na pracę pilotów maszyn.
Celem zaplanowanej przez British Airways kampanii jest promocja połączeń lotniczych w okresie zbliżających się świąt Bożego Narodzenia, a także ukazanie mieszkańcom Londynu jak złożoną i niesamowitą czynnością jest lot samolotem. – Chcemy w ten sposób przedstawić i uzmysłowić naszym klientom związaną nierozłącznie z lotnictwem magię – powiedział Richard Tams, dyrektor działu sprzedaży w British Airways.