Jaki będzie nowy ibis, ibis budget i ibis style?
Wszystkie hotele w segmencie ekonomicznym będą miały „odświeżony” wizerunek, dzięki czemu klienci odkryją je na nowo. Nowa architektura marek zakłada lepszą segmentację produktów, która ma się przyczynić do rozwoju, zwiększenia efektywności i udziału w rynku.
Od teraz ibis budget będzie przede wszystkim marką praktyczną i niezobowiązującą. Ma zagwarantować podstawowe wartości dla klientów, którzy oczekują niezależności i autentyczności. ibis styles stanie się barwną i kolorową marką. Jej wyraźny akcent ma być położony na zabawę, optymizm, nowoczesność i design. Co ważne, cena ma być przystępna dla każdego. Odnowiony ibis będzie marką oferującą kompletny wachlarz usług oraz najwyższy poziom komfortu w swoim segmencie ekonomicznym. ibis będzie dedykowany klientom wymagającym pełnego produktu o jednolitym standardzie usług.
Wszystkie zaplanowane zmiany mają na celu lepsze dostosowanie oferty wszystkich hoteli ekonomicznych do wymagań klientów, a także sprostaniu rosnącym i zmieniającym się oczekiwaniom rynku. „Klient XXI wieku jest kolekcjonerem wrażeń, doświadczeń, a dokonywane przez niego wybory mają przede wszystkim wzbogacać jego styl życia. Stąd nowoczesne, atrakcyjne i nowatorskie marki oddziałują głównie na zmysły dostarczając odpowiednich doznań. My chcemy osiągnąć taki efekt właśnie poprzez wprowadzenie pewnych zmian.
W branży hotelarskiej klienci, na każdym poziomie cenowym, oczekują doskonałej lokalizacji, komfortowego umeblowania i profesjonalnej jakość obsługi. Ponadto, konsumenci stali się ekspertami w każdej praktycznie dziedzinie, również hotelarskiej. Dzięki rozwojowi technologii, teleinformatyki i telekomunikacji, klienci są znakomicie poinformowani i dokonują bardzo przemyślanych wyborów – powiedział David Henry.
Nowe inwestycje Grupy Hotelowej Orbis
W Polsce pierwsze hotele pod nowymi markami zostaną oddane do użytku w 2012 roku. Cztery nowe hotele ekonomiczne są już na wykończeniu. Dwa kompleksy, w których skład wchodzą hotele ibis i ibis budget, powstają w Warszawie przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku oraz w Krakowie przy ul. Pawiej.
W stolicy w ibis oraz ibis budget Warszawa Reduta goście będą mieli do dyspozycji 333 pokoje, natomiast w ibis oraz ibis budget Kraków Stare Miasto 302 pokoje. Dzięki nowym inwestycjom sieć hoteli ekonomicznych Grupy Hotelowej Orbis zwiększy się z 18 do 22. Nowe obiekty są zlokalizowane w strategicznych punktach – w Warszawie jest to sąsiedztwo powstającego centrum biznesowo-handlowego, a w Krakowie Dworzec Główny i Stare Miasto.
Znaczenie hoteli ekonomicznych rośnie z roku na rok. Są coraz bardziej popularne wśród turystów. Wprowadzając zmiany w tym segmencie Grupa Hotelowa Orbis chce jak najlepiej dostosować się do zmian na rynku i oczekiwań konsumentów. Tak bogato rozbudowana architektura marek ekonomicznych gwarantuje gościom najszerszy wybór i jeszcze większą dostępność, a dla Grupy Hotelowej Orbis jest to realna szansa na ekspansję i umocnienie pozycji lidera.
pl-pl.facebook.com/AccorhotelsPolska