Nowa metoda samoobsługi za pośrednictwem kiosków jest zintegrowana z aplikacją Avis i umożliwia płynne przejście od etapu rezerwacji do odbioru kluczyków, bez konieczności wypełniania papierowych dokumentów. Po dokonaniu rezerwacji, klienci przed wybraniem pojazdu szybko i łatwo weryfikują swoją tożsamość za pośrednictwem aplikacji Avis. Następnie otrzymują kod QR, który należy zeskanować w kiosku, aby otrzymać kluczyki do pojazdu.
Jednym z głównych celów jest przyspieszenie procesu wynajmu dla klientów. Firma dostrzegła kluczową rolę cyfryzacji w branży i obecnie rozszerza swoją wieloaspektową ofertę o nowe kioski samoobsługowe. Dzięki innowacyjnej technologii oferują one elastyczność i wydajność podczas odbioru wypożyczonych samochodów i są dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Od momentu wprowadzenia kiosków samoobsługowych zaobserwowano wzrost zadowolenia klientów w Europie.
Kioski samoobsługowe są zlokalizowane w strategicznie ważnych miejscach dla podróżnych, takich jak lotniska. Pozwalają uniknąć oczekiwania w biurze najmu, przyspieszając proces wypożyczania samochodu. Nowe udogodnienie podkreśla starania Avis na rzecz podnoszenie standardów obsługi klienta dzięki innowacjom.
Usługa jest obecnie oferowana bez dodatkowych opłat uczestnikom Avis Preferred – bezpłatnego programu lojalnościowego Avis. Pełna lista lokalizacji kiosków samoobsługowych jest dostępna na stronie internetowej Avis: https://www.avis.pl/twoj-avis/avis-self-service