Avis Preferred zapewnia najwyższy standard obsługi, dzięki czemu proces wynajmu pojazdu przebiega bezproblemowo. Uczestnicy programu lojalnościowego mogą korzystać z bezpłatnej usługi priorytetowej QuickPass, aby wcześniej potwierdzić swoją tożsamość i pominąć konieczność stawienia się w biurze wypożyczalni, a w niektórych lokalizacjach również uzyskać dostęp do pojazdu za pośrednictwem samoobsługowego kiosku lub udać się bezpośrednio do wynajętego samochodu, w którym już czekają kluczyki.
Nowy program lojalnościowy Avis Preferred na rok 2024 – określany przez Avis jako „bardziej opłacalny wynajem samochodów” – zachowuje priorytetowe usługi i natychmiastowo oferuje szereg korzyści, niezależnie od historii wynajmu uczestnika programu, w tym:
– 10% zniżki na wszystkie przyszłe wypożyczenia samochodów – już od momentu rejestracji, co jest automatycznie dodawane przy rezerwacji.
– Priorytetowa obsługa – uczestnicy programu dzięki aplikacji Avis mogą w niektórych lokalizacjach całkowicie pominąć wizytę w biurze wynajmu i uzyskać dostęp do pojazdu dzięki wcześniej zakończonym formalnościom związanym z najmem
– Program umożliwia dostęp do ekskluzywnych ofert wybranych partnerów turystycznych, które są zawsze dostępne i aktywne, niezależnie od rezerwacji pojazdu
Członkostwo oznacza również dostęp do atrakcyjnych ofert partnerskich, takich jak:
– 10% zniżka na usługi Viator, pozwalająca zaoszczędzić na wielu usługach, od wycieczek po mieście, rejsów statkiem wycieczkowych po lekcje gotowania i sporty ekstremalne.
– 12% zniżki do saloników lotniskowych Lounge Pass – rezerwowanych z wyprzedzeniem i dających zniżkę do 600 saloników na 350 lotniskach.
– Do 30% zniżki na członkostwo w Airport Lounge z Priority Pass – subskrypcji dającej dostęp do 1300 saloników na całym świecie.
– Od uruchomienia programu Avis Preferred w latach 80-tych w celu nagradzania naszych stałych klientów, nieustannie poszukujemy innowacji. Jesteśmy dumni, że możemy zapewnić członkom Avis Preferred nowe i wyjątkowe korzyści – podkreśla Sascha Hümmerich, General Manager.
Ważnym czynnikiem wpływającym na kierunek zmian w programie lojalnościowym były jakościowe i ilościowe badania konsumenckie, przeprowadzone w skali międzynarodowej wśród członków Avis Preferred, a także wśród wynajmujących pojazdy, którzy nie uczestniczyli wcześniej w programie.
– Jak wynika z naszych badań, klienci są zniechęceni faktem, że nagrody są niedostępne, jeśli nie dokonują wynajmu wystarczająco często. Uczestnicy badania wskazali też, że chcą natychmiastowego dostępu do korzyści i odpowiednich nagród, dlatego postanowiliśmy zaoferować im tę możliwość w ulepszonym programie Avis Preferred – podsumował Sascha Hümmerich.
Program lojalnościowy Avis Preferred został wprowadzony w 1988 roku i obecnie działa w 22 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA).