Air France oferuje do Paryża dwa bezpośrednie loty dziennie z Warszawy, oraz do czterech lotów tygodniowo z Krakowa. Osoby, które zamierzają zakupić bilety na lot Air France lub KLM mogą nadal bez obaw planować swoje podróże, ponieważ w razie nieoczekiwanej zmiany planów, będzie można zmienić lot lub anulować podróż, bez dodatkowych kosztów i podawania powodu. Obie linie podjęły decyzję o przedłużeniu elastycznych zasad dotyczących zmian i zwrotów biletów. Będą one obowiązywać do 31 marca 2022.
Na pokładzie samolotu również możemy się czuć bezpiecznie. Po przeprowadzeniu pełnego audytu procedur sanitarnych i środków ochrony zdrowia stosowanych przez linie lotnicze w czasach pandemii, stowarzyszenie APEX doceniło i nagrodziło wysiłki Air France w tym zakresie. Linia otrzymała najwyższą diamentową nagrodę – Diamond Award. W ramach „Air France Protect” przewoźnik stwarza bezpieczne warunki podróży, stosując najsurowsze środki ochrony zdrowia zarówno na ziemi, jak i na pokładzie, a także w pełni elastyczną politykę handlową i nowe ubezpieczenie podróżne od ryzyka związanego z epidemią. W kabinach samolotów Air France powietrze jest odnawiane co 3 minuty. Usprawniono system wentylacyjny, który jest wyposażony w specjalne filtry HEPA, identyczne z filtrami stosowanymi w szpitalnych salach operacyjnych. Przewoźnik stosuje wzmocnione procedury sprzątania samolotów. Dotyczy to wszystkich powierzchni dotykowych, takich jak: stoliki, podłokietniki, monitory, piloty, schowki bagażowe, półki i toalety, które są dezynfekowane przed każdym lotem.
Na paryskim lotnisku CDG otwarto najnowszy business lounge – ekskluzywną poczekalnię dla pasażerów Air France, podróżujących na lotach krótko- i średniodystansowych w ramach Schengen, w tym z Polski. Nowy salon, który zlokalizowano w terminalu 2F, zajmuje dwupoziomową powierzchnię 3 tysięcy metrów kwadratowych i może jednocześnie gościć 570 osób. Dzieło kanadyjskich architektów i francuskich projektantów ma imitować wrażenie lewitacji i stanowić zaproszenie do relaksującej podróży we francuskim stylu, jeszcze zanim pasażerowie wsiądą do samolotu. Tę wyjątkową przestrzeń, z dala od zgiełku lotniska, dedykowano klientom biznesowym Air France oraz członkom programu Flying Blue Elite Plus.
Pozostali podróżni Air France mogą korzystać z salonu w ramach dostępności, za opłatą. Salon Air France został zaprojektowany przez agencję Jouin Manku, założoną przez kanadyjskiego architekta Sanjita Manku oraz francuskiego projektanta Patricka Jouina. To prawdziwa oaza ciszy i spokoju w samym sercu paryskiego lotniska. Dwupoziomowe wnętrze o zaokrąglonych kształtach i relaksującej atmosferze jest otwartą, jasną przestrzenią, którą urządzono z wykorzystaniem trwałych materiałów. Dominuje lastryko, kamień lawowy, drewno i skóra. Po wejściu do poczekalni goście są osobiście witani przez personel Air France. Poza tradycyjną recepcją, w holu znajdują się samoobsługowe kioski, w których pasażerowie mogą samodzielnie zeskanować kartę pokładową i bez oczekiwania wejść do salonu. Obok wydzielono miejsce na przechowalnię bagażu i gablotę z akcesoriami podróżnymi sklepu Air France Shopping.
Przechodząc z recepcji do wnętrza salonu, goście mijają gigantyczną rzeźbę, która oddziela oba pomieszczenia. To awangardowe dzieło sztuki, inspirowane skrzydłami samolotu, ma symbolizować lot i technologię. W Salonie można skosztować francuskich specjałów i rozpocząć podróż – jeszcze na ziemi – kieliszkiem szampana. Centralnym elementem jest imponujący widok pasa startowego, który można obserwować przez gigantyczne, panoramiczne okno. Poza spektaklem w postaci startujących samolotów, goście mogą cieszyć się naturalnym światłem w ciągu dnia, a o świcie i o zmroku iluminacja pasa startowego stanowi dodatkowo nastrojowe oświetlenie poczekalni. Salon oferuje również wydzieloną, prywatną strefę dla klientów Flying Blue Ultimate, która jest dostępna bezpośrednio z recepcji i oferuje w pełni spersonalizowaną obsługę.