Trudna sztuka wręczania upominków

Autor tekstu: , Data publikacji:

Wręczanie upominków jest sztuką, zwłaszcza w biznesie. Na tej płaszczyźnie relacji funkcjonują pewne konwenanse. Prezenty powinny być dostosowane do wieku, stanowiska i charakteru osoby obdarowanej. Dzięki temu możemy sprawić, że staną się niezwykle miłą niespodzianką. Gdy jednak nie mamy bliższych relacji, nie znamy dobrze osoby, której planujemy wręczyć prezent, nie starajmy się czytać w myślach.

Aby uniknąć niestosownej sytuacji, przypadkowego wprowadzenia w zakłopotanie lub co gorsze, urażenia naszego kontrahenta czy klienta, bezpieczniej jest skorzystać ze sprawdzonych pomysłów. Do klasyki należą różnego rodzaju instrumenty piśmiennicze. Praktyczny prezent tego typu jest zawsze stosowny i daje gwarancję, że każde jego użycie, będzie przypominać o osobie lub firmie wręczającej ów przedmiot.

W biznesie wręcza się prezenty z wielu powodów: udanej transakcji, podziękowania za wykonaną usługę, jubileuszu firmy lub świąt. Fenomenem świąt Bożego Narodzenia jest ich magia, co firmy często wykorzystują aby wręczyć partnerom podarunki. Jest to dobry moment, ponieważ zbiega się on z końcem roku obrotowego. Staje się zatem podziękowaniem za owocną współpracę, możliwością poprawienia stosunków lub wzmocnienia wizerunku firmy, a jednocześnie wpisuje się w czas, w którym ludzie zwykli dawać prezenty bliskim osobom.

System podświadomych skojarzeń sprawia, że wręczony w tym okresie upominek staje się bardziej osobisty. Otrzymuje inny ładunek emocjonalny. Fenomen tego czasu jest szeroko wykorzystywany w biznesie, stąd ogromne akcje reklamowe, które ruszają już na początku listopada. Jednak przesyt barwnych spotów reklamowych, w których jak mantra powtarza się motyw muzyczny „Jingle Bells” czy wizerunki Mikołaja atakujące nas z każdej strony, potrafią wprawić w irytację. Dlatego gadżet sam w sobie dzięki nienachlanej i subtelnej formie jest w wielu przypadkach skuteczniejszą reklamą.

Biznes wyższego szczebla używa odmiennych atrybutów – to miejsce jest zarezerwowane dla szyku, blasku, elegancji i najwyższej jakości. W tej sferze życzymy sobie wspaniałych kontraktów, więc doskonałym prezentem dla dyrektorów czy prezesów firm jest ekskluzywne pióro, którym będą mogli te kontrakty podpisywać. Taki upominek wspaniale pasuje do sytuacji, rangi stanowiska i jest produktem, który będzie funkcjonował na obu płaszczyznach życia osoby przez nas obdarowanej – biznesowej i prywatnej. Jeśli będzie wyjątkowo ekskluzywnym podarunkiem z personalizacją i w pięknym opakowaniu, możemy mieć pewność, że osoba, której go wręczymy, poczuje się wyjątkowo a pióro stanie się uczestnikiem ważnych momentów w jej życiu.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom odbiorców typu VIP, firma SENATOR stworzyła pióro President. Jest to replika oryginalnego pióra firmy SENATOR z lat 50. Doskonałą jakość produktu i szykowny wygląd z pewnością docenią kolekcjonerzy instrumentów piśmienniczych i miłośnicy wytwornego pisma odręcznego. Wykonany z czarnego tworzywa akrylowego korpus zdobią diamentowane, pozłacane aplikacje. Wykorzystanie lekkiego materiału sprawia, że masywne w wyglądzie pióro nie obciąża dłoni, co pozwala czerpać przyjemność nie tylko z posiadania artykułu ale także z jego użycia.

Pełen szyku, obszerny pierścień, który oplata skuwkę wyznacza pole, w którym można wygrawerować inicjały. Prawdziwą wartość pióra stanowią stalówka z 18-karatowego złota i ręcznie wykonany system przepływu atramentu z dodatkową nasadką zabezpieczającą mechanizm napełniania. Komplet tworzy eleganckie opakowanie pióra w postaci drewnianego, pokrytego czarnym, błyszczącym lakierem pudełka, w którego wnętrzu znajduje się kałamarz z niebieskim atramentem. Do każdego egzemplarza producent dołącza gwarancję i certyfikat.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji