E-nowości w hotelu Marriott w Warszawie

Autor tekstu: , Data publikacji:

W marcu 2012 strona hotelu Marriott została wzbogacona o trzy aplikacje stworzone specjalnie dla klientów hotelu.

Pierwsza z nich to zakładka „Book Now!”, dzięki której można dokonać rezerwacji w hotelu bezpośrednio z Fan Page. Druga zakładka zachęca fanów do pozostawienia recenzji o ich pobycie w hotelu na światowym portalu Tripadvisor. Ostatnia trzecia aplikacja powstała przy współpracy z GetResponse największym w Polsce dostawcą usług email marketingowych. Przy użyciu tej aplikacji fani strony hotelu mogą zapisać się do newsletter’a Warsaw Marriott News.

-Nasze najnowsze aplikacje zainstalowane na naszym profilu na Facebook maja na celu usprawnienie komunikacji z klientem oraz ułatwienie mu dostępu na naszych usług. Zdajemy sobie sprawę, że w obecnych czasach im więcej usług jest dostępnych na jednej platformie tym łatwiejszy staje się do nich dostęp – mówi Katarzyna Rudnik Kierownik PR i Marketingu w hotelu Marriott w Warszawie.

W połowie stycznia 2012 wystartował także Fan Page na portalu społecznościowym Facebook. Podczas 3 miesięcy strona zgromadziła ponad 260 fanów, a liczba ta ciągle wzrasta.

Fan Page hotelu Warsaw Marriott Hotel można znaleźć TUTAJ