Flash Mob w kampanii rebrandingowej hoteli Ibis

Autor tekstu: , Data publikacji:

W kwietniu miała miejsce kampania promocyjna dla marek hoteli Ibis, które przeszły rebranding. Działania reklamowe obejmowały takie kanały komunikacji jak outdoor, online i social media.

Akcje zostały zrealizowane za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji; np. popularnego ostatnio spontanicznego zgromadzenia typu Flash Mob i coraz chętniej wykorzystywanych kodów QR.

W poniedziałek, 2-ego kwietnia punktualnie o 12.00 w jednym z najbardziej uczęszczanych przez ludzi miejsc, na Dworcu Centralnym w Warszawie został zorganizowany pokaz Flash Mob, polegający na pozornie spontanicznym zbiorowisku tancerzy, muzyków i steperów.

W tańcu brali udział także pracownicy hoteli.  Akcję zakończono odsłonięciem tzw. strefy relaksu spełniającej przez miesiąc rolę miejsca, gdzie podróżujący mogli odpocząć na wygodnych poduszkach, skorzystać z dostępu do Internetu poprzez WiFi oraz obejrzeć spoty reklamowe hoteli ibis. Chętni mieli także możliwość zarezerwowania pokoju w jednym z hoteli sieci Accor. Wystarczyło, że zeskanowali telefonem komórkowym kod QR znajdujący się na świecącym cubie, który automatycznie kierował na stronę www.accorhotels.com.

http://youtu.be/SWxSN26SCLI

 

 

 

 

 

 

 

 

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.