Lufthansa – fotele Klasy Pierwszej i połączenia transatlantyckie

Autor tekstu: , Data publikacji:

Podczas 23 Forum Ekonomicznego, które odbyło się w Krynicy, Lufthansa po raz pierwszy w Polsce zaprezentowała fotel Klasy Pierwszej. Goście najbardziej prestiżowego polskiego spotkania świata biznesu, mieli możliwość usiąść na fotelu Klasy Pierwszej Lufthansy, doświadczając niezapomnianego komfortu dostępnego na pokładach.

Koncepcja fotela została oparta na realnych potrzebach pasażerów – innowacyjny fotel łączący ergonomię i komfort po rozłożeniu staje się „najlepszym łóżkiem w swojej klasie”. I trzeba przyznać, że fotel w pełni zasługuje na tę opinię. Na mierzącym ponad dwa metry i szerokim na 80 centymetrów łóżku, pasażerowie mogą wygodnie odpoczywać, ciesząc się głębokim, spokojnym snem.

System nawilżania powietrza oraz nowatorskie oświetlenie, dostosowujące intensywność światła do pory dnia, dodatkowo sprzyjają dobremu samopoczuciu pasażerów.

Pasażerowie Klasy Pierwszej mogą też korzystać z wyjątkowo dużej przestrzeni. Schowki na bagaż podręczny nad głowami pasażerów zostały zastąpione indywidualnymi szafkami oraz pojemnikami pod fotelami.

Pięć gwiazdek

W prestizowym rankingu Klasa Pierwsza Lufthansy otrzymała niedawno najwyższą możliwą ocenę w renomowanym rankingu Skytrax, oceniającym jakość usług świadczonych przez linie lotnicze.

Lufthansie przyznano pięć gwiazdek, szczególnie doceniając wyjątkowy komfort oraz jakość usług świadczonych na pokładzie oraz ekskluzywne udogodnienia w Terminalu Klasy Pierwszej Lufthansy w głównym porcie przesiadkowym we Frankfurcie. Według rankingu Skytrax, wyróżnienie to jest odzwierciedleniem najwyższych standardów i doskonałej jakości usług, a przyznanie niemieckiej linii tytułu najlepszego przewoźnika w zachodniej Europie i na trasach transatlantyckich potwierdza wysoki poziom satysfakcji klientów.

Najlepsza kuchnia na pokładzie

Pasażerowie Klasy Pierwszej mogą również delektować się podczas lotu nowymi kulinarnymi specjałami. Na rejsach z Niemiec, Lufthansa – w ramach innowacyjnego programu rozszerzającego koncepcję Star Chefs – oferuje teraz „Culinary Delights”, oparte na propozycjach kulinarnych szefów kuchni wyróżnionych co najmniej dwiema gwiazdkami Michelin lub innymi, porównywalnymi nagrodami. Doskonałe dania z kawiorem oraz różnorodne kanapki zastąpiły dotychczas serwowane przekąski. Dania są podawane na nowej, eleganckiej zastawie, w której skład wchodzą m.in. naczynia na oliwę, wodę i zestawy do przypraw.

Lider połączeń do Nowego Jorku

Podczas Forum w Krynicy Lufthansa była obecna także na stoisku Amerykańskiej Izby Handlowej, której tegorocznym  tematem przewodnim był Nowy Jork. Nie ma się czemu dziwić – sprzedaż biletów Lufthansy z Polski do Nowego Jorku od stycznia do lipca 2013 roku wzrosła o ponad 1/3 w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. Tym samym udział Lufthansy w rynku przelotów z Polski do Nowego Jorku wynosi około 30 procent, a w poszczególnych regionach nawet ponad połowę.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Brak możliwości komentowania.

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.