– Strategia naszego przedsiębiorstwa jest jasna: jesteśmy europejską linią lotniczą typu multi-hub, która ma przewagę nad konkurencją w czterech istotnych obszarach: produkujemy po niższych kosztach jednostkowych, co jest przewagą, którą chcemy rozwijać poprzez konsekwentne zarządzanie kosztami częściowymi, mamy obiecującą pozycję na rynku w ważnych obszarach oddziaływania, silny zbyt w sektorze turystycznym i możemy liczyć na lojalność i entuzjazm naszych pracowników – powiedział we wtorek Stefan Pichler, podczas otwarcia konferencji prasowej w przededniu międzynarodowych targów turystycznych ITB w Berlinie.
Przedstawił pierwsze szczegóły programu na lata 2015 i 2016. Jest w nim zapowiedź nowych taryf lotniczych – airberlin rozszerzy od 5 maja 2015 roku swoją koncepcję taryfową dla krótkich i średnich tras. Nową koncepcją jest przy tym wprowadzenie „JustFly”, taryfy one-way bez wolnego od opłaty bagażu, o bardzo atrakcyjnej cenie. Koncepcja będzie w przyszłości zawierać cztery taryfy: JustFly, FlyDeal, FlyClassic i FlyFlex+. Bilety w atrakcyjnej taryfie JustFly będą dostępne już od 44 euro za lot w jedną stronę. Ta taryfa nie obejmuje bagażu wolnego od opłat, ale jest oferowana z wysokim stopniem dostępności.
Podróżni mogą poznać tę korzystną taryfę z wyprzedzeniem. Od północy 4 marca airberlin udostępni na cały tydzień milion biletów w cenach od 44 euro (one-way). Te ekskluzywne bilety w ramach „sneak preview” można rezerwować na airberlin.com/aktion.
Jeśli chodzi o wsparcie podróży biznesowych, airberlin zaprezentuje „airberlin business benefits”, czyli nową markę parasolową dla ofert podróży biznesowych. Klienci korporacyjni mają teraz trzy produkty do wyboru: sprawdzony program Business Points, nowy produkt dla firm Business Pro, który umożliwia bezpłatną zmianę rezerwacji, nawet w taryfach FlyClassicoraz Business Prime – udoskonalony model płatności ratalnych dla firm. Rozszerzona oferta airberlin przedstawiona będzie na nowej platformie rezerwacji.
– Segment biznesowy Business Travel ma dla airberlin wysokie znaczenie strategiczne i odnotowuje silny wzrost. Dzięki wprowadzeniu udoskonaleń po stronie produktów poprzez Full-Flat Business Class oraz wprowadzenie nowych miejsc w transporcie kontynentalnym stworzyliśmy najlepsze warunki hardware. Następnym krokiem będzie optymalizacja sposobu podejścia do rynku klientów biznesowych poprzez znalezienie atrakcyjnych rozwiązań cenowych – tłumaczył Pichler.