Gift Giving, czyli jak idealnie wybrać prezent dla pracownika

Autor tekstu: , Data publikacji:

Badania, przeprowadzone przez Instytut ARC Rynek i Opinia*, wskazują, że 69% dużych firm w Polsce, zatrudniających ponad 49 pracowników, stosuje świadczenia rzeczowe, w tym kupony, karty podarunkowe

i paczki, a ponad 1/3 wszystkich polskich firm zamawia właśnie bony podarunkowe.

Dodatkowo do świadczeń takich jak Kupony Podarunkowe dołączany jest często pakiet promocji, dzięki któremu pracownicy mogą otrzymać rabaty, np. z PromoStrefą, dołączaną do Kuponów Podarunkowych Sodexo Motivation Solutions, zaoszczędzą nawet 1230 zł. Trudno wyobrazić sobie lepszy świąteczny prezent od pracodawcy.

Ciekawą propozycją są również przedpłacone Karty Podarunkowe, czyli tzw. elektroniczne portmonetki.

Ciekawym i coraz bardziej popularnym rozwiązaniem jest również wręczenie prezentu w formie zaproszenia.

Trend ten jest bardzo popularny na innych rynkach europejskich m.in. we Francji lub Belgii, od niedawna także w Polsce. Przykładem takiego rozwiązania są Zestawy prezentowe Vivabox zawierające zaproszenie na wykwintną kolację, relaks w SPA czy chwilę zapomnienia podczas jednej z ekstremalnych atrakcji. Obdarowany samodzielnie wybiera jedną z propozycji dostępnych w ramach katalogu, co czyni podarunek jeszcze lepiej dopasowanym do jego potrzeb.

Warto pamiętać, że Kupony i Karty Podarunkowe, a także zestawy prezentowe Vivabox pozwalają na zaspokojenie indywidualnych potrzeb pracownika, wywołują pozytywne skojarzenia oraz co najważniejsze, na długo pozostają w pamięci. A to w konsekwencji wpływa na poziom satysfakcji zespołu i przekłada się na budowanie pozytywnych relacji pomiędzy firmą a pracownikiem.