Szef Lufthansy w Polsce: Inwestycje to jedyna skuteczna droga

Autor tekstu: , Data publikacji:

Business Traveller: Klasa Pierwsza Lufthansy cieszy się popularnością wśród polskich pasażerów?
Bart Buyse: Lufthansa jest wiodącą na polskim rynku linią lotniczą, wśród przewoźników oferujących Klasę Pierwszą – z udziałem w rynku w wysokości ponad 50%. Sprzedaż biletów w tej klasie w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku wzrosła o kolejne 50% w stosunku do roku ubiegłego. Obserwujemy również stały wzrost zainteresowania naszą ofertą Lufthansa Private Jet.

Nie tak dawno – podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy – fotel Klasy Pierwszej Lufthansy został też po raz pierwszy zaprezentowany w Polsce. Każdy zwiedzający miał okazję doświadczyć niezapomnianego komfortu fotela Klasy Pierwszej Lufthansy, którego koncepcja została oparta na realnych potrzebach pasażerów. Ten innowacyjny fotel, łączący ergonomię i komfort, po rozłożeniu staje się „najlepszym łóżkiem w swojej klasie”. Na mierzącym ponad dwa metry i szerokim na osiemdziesiąt centymetrów łóżku, pasażerowie mogą doskonale odpoczywać, ciesząc się głębokim, spokojnym snem.

Business Traveller: W rankingu Skytrax oceniającym jakość usług świadczonych przez linie lotnicze Klasa Pierwsza Lufthansy także została doceniona…
Bart Buyse: … i otrzymała najwyższą możliwą ocenę. Lufthansie przyznano pięć gwiazdek, szczególnie doceniając wyjątkowy komfort i jakość usług na pokładzie oraz ekskluzywne udogodnienia w Terminalu Klasy Pierwszej Lufthansy w głównym porcie przesiadkowym we Frankfurcie. Lufthansa otrzymała także prestiżową międzynarodową nagrodę Five Star Diamond Award, przyznawaną przez American Academy of Hospitality Sciences. Zostaliśmy uhonorowani za trzy wyjątkowe osiągnięcia w kategorii Premium: usługi Klasy Pierwszej Lufthansy świadczone na trasach międzykontynentalnych, Terminal Klasy Pierwszej Lufthansy we Frankfurcie oraz Salonik Klasy Pierwszej Lufthansy na lotnisku w Nowym Jorku.