Jest to też znaczący krok na drodze do zwiększenia ruchu biznesowego i wakacyjnego na trasie z Moskwy do Paryża, która jest najpopularniejszą wśród Rosjan europejską destynacją.Loty z Paryża do Moskwy oferowane są na mocy porozumienia code – share między Transaero i Aigle Azur.
Rosyjski przewoźnik umieści, zgodnie z umową, swój kod na czterech rejsach wykonywanych tygodniowo przez Aigle Azur, a francuski przewoźnika swój kod na wszystkich rejsach Transaero.Początkowo, umowa przewiduje oferowanie na trasie Paryż – Moskwa przez Transaero i Aigle Azur 11 rejsów tygodniowo. Jesienią Aigle Azur zwiększy ilość rejsów o trzy dodatkowe loty.
Aktualnie, na połączeniach między Paryżem i Moskwą, Aigle Azur operują samolotami Airbus A319, rosyjskie linie Trasaero eksploatują Boeingi 737NG.Współczynnik wykorzystania miejsc pasażerskich Transaero, już podczas pierwszych rejsów na trasie do Paryża, przekroczył 90%, co wskazuje na wysoki popyt i konieczność zwiększenia oferowania na tej trasie.
W najbliższej przyszłości, Transaero planują wprowadzenie do eksploatacji na trasie między Moskwą i Paryżem samolotów o większej pojemności, typu Boeing 777-300.Rejsy Transaero do stolicy Rosji wykonywane są z lotniska Paryż-Orly na moskiewskie lotniska Domodiedowo i Wnukowo. Rejsy Aigle Azur wykonywane są z lotniska Vnukowo.