Nowe inwestycje Grupy Hotelowej Orbis

Autor tekstu: , Data publikacji:

Grupa Hotelowa Orbis, wspólnie ze swoim partnerem strategicznym firmą Accor, rozpoczynają realizację nowej strategii w obrębie hoteli ekonomicznych.

Ogromne i ambitne przedsięwzięcie ma zapewnić wzrost zadowolenia klientów, a także wartość i rentowność wszystkich marek w tym segmencie. Projekt przewiduje modernizację, zmianę identyfikacji wizualnej, a także wprowadzenie nowych produktów i usług.

Co ulegnie zmianie?

W konsekwencji działań związanych z nową strategią z rynku znikną hotele Etap, All seasons, a ibis przejdzie gruntowną przemianę. W ich miejsce powstaną ibis budget, ibis styles, i odmieniony ibis. Stworzą one grupę trzech silnych oraz  innowacyjnych marek, których fundamentem stanie się „ibis”. Elementem spajającym wszystkie nowe marki będzie wspólne DNA, oparte na trzech wartościach: prostocie, nowoczesności oraz wygodzie, przy wyraźnym sprofilowaniu oferty.

Wszystkie marki będą korzystały z wiodącej roli mega brandu ibis. ibis jest liderem rynku w 12 krajach i cieszy się na całym świecie rosnącą popularnością, która wynika z jego bardzo dobrej reputacji. Teraz ten pozytywny wizerunek zostanie przeniesiony na wszystkie marki w obrębie segmentu ekonomicznego. W ramach projektu zostanie wdrożony plan modernizacji istniejących hoteli, który obejmie m.in. działania rebrandingowe, wprowadzenie nowych produktów i usług oraz ogólne zwiększenie oferowanego gościom komfortu.

ibis stanie się megabrandem. Skupione pod tą marką trzy nazwy pozwolą klientom na wolność wyboru

„W 2012 roku rozpoczniemy realizację projektu modernizacji naszych hoteli w segmencie ekonomicznym. Przede wszystkim we wszystkich markach chcemy podnieść komfort łóżek hotelowych. Po drugie, odnowimy wystrój pomieszczeń ogólnego użytku. Będziemy koncentrować się przy tym na trzech głównych zasadach: prostocie, nowoczesności i dobrym samopoczuciu.

Wnętrza mają być teraz bardziej przystępne, gościnne i nowoczesne. Dzięki nowemu wystrojowi przestrzenie użytkowe, takie jak recepcja czy lobby, staną się ciepłymi i przyjaznymi miejscami sprzyjającymi komunikacji i nawiązywaniu nowych kontaktów międzyludzkich” – zapewnia David Henry Sales, Marketing, Distribution & Revenue Management Director, Grupa Hotelowa Orbis.

Całemu projektowi będzie towarzyszyć kampania informacyjna, która rozpocznie się w 2012r. Jej celem ma być wyjaśnienie istoty zmian w architekturze marek oraz przybliżenie oferty każdej z nich.